Saturday 13 June 2009

AKSfc kalah di tempat sendiri.


AKSfc VS Permatafc, dengan keputusan jaringan 1-2.

Perlawanan kedua AKSfc yang dijadualkan menentang Permatafc, berkeputusan yang mengecewakan dimana AKSfc kecundang ditempat sendiri dengan jaringan 1-2. AKSfc yang menguasai perlawanan keseluruhannya terpaksa akur dengan kekalahan ini.

Walaubagaimanapun, pada babak separuh masa pertama AKSfc yang ketinggalan 1-0 bangkit pada separuh masa kedua hasil rembatan kaki kanan pemain import AKSfc yang hanya biasa dengan nama Onet. Hasil daripada jaringan itu, coraak permainan bertukar semakin rancak dan AKSfc sering melakukan serangan yang bertubi-tubi ke gawang lawan. Akibat dari kerancakan itu, hasil dari sepakan percuma Permatafc telah membuahkan hasil dimana pemain tengah AKSfc iaitu Mohd. Fadly Suhaimi tertanduk bola ke gawang sendiri dan menghasilkan gol yang kedua untuk pasukan Permatafc.

Dengan kekalahan itu, AKSfc masih berpeluang untuk ke peringkat suku akhir apabila AKSfc akan berdepan Pasukan Ladang Baru fc pada perlawanan terakhir nanti di peringkat kumpulan pada 21hb Jun ini jam 3.00 petang. Walaubagaimanapun pihak pengurusan AKSfc akan menghantar permohonan bagi mengubah lokasi padang yang mana telah dijadualkan bermain di Padang Kg. Permata. Walauapapun keputusan dari pihak penganjur, para pemain diharap sentiasa bersedia sebelum menjelang perlawanan itu.

3 comments:

Unknown said...

ejoy , yg tanduk bola msok gol sendri tuh bkn captain kowg kew ?
huhuhu .
t kim slam kat dia ea .
ble kowg nak lawan ngn team aku neh ?

secretary of MMFC

ejoypunyelah said...

suka lah ko! suka tengok aku dengan kawan2 aku kalah.. ko tak kene lagi sliding roberto carlos aku.. kita deal lepas raya boleh tak? program padat ah skrang.. masing2 keje kuat, nak raya ni.. wlpn pnantian itu suatu penyeksaan, sabar itu kan spruh drpd iman!? kalau ada jodoh tak kemana..

Unknown said...

uiks ? mara kew ? jgn ar mara2 ejoy oi . kan kalah menang tuh adat pertandingan . tp x saba gax ase nyew aku nak tgk ko nyew "sliding roberto carlos" tuh . tgk jew lew yg bole , caz aku x bole men . tp lai x saba nak tgk team captain ko beraksi . weeeee . ahaksss .

pas raye ea ? okies . pape ko juz call si Tsubasa team captain aku ea .

daa daaaaa ejoy .

secretary of MMFC

Post a Comment